Eztettet a cikket olvastam, ugye (ez már megint kihozza belőlem az idegrángásos ugyézést!):
http://www.elo-duna.hu/index.php?id=0
Nem látványosan, de jó ütemben épül a budai főgyűjtőcsatorna
A Budai Duna-parti Főgyűjtőcsatorna tavasz óta épül a fővárosban, a budai alsó rakparton. A munkálatoknak számos olyan eleme van, amik jellegüknél fogva nem a felszínen zajlanak (csősajtolás, régészeti feltárás, víz alatti régészet, tűzszerész munka), vagy kis területre koncentrálódnak és nem kívánják meg nagy géppark és nagy létszámú csapat munkáját. Ezért nem látható látványos munkavégzés a forgalomtól elzárt rakparton.
Hát hallod ugye, lehet, hogy tényleg dolgoznak, de ez azért ugye erőteljes megfogalmazás, hogy jó ütemben halad a munka. Óriási tapsvihar (még a szemüvegem is elhomályosodott), hogy ígéretüknek megfelelően ugye megvizsgálták az átadott szakaszon (Margit híd - Erzsébet híd között), hogy biztosítható-e a kétirányú ugye forgalom a rakparton. És BIZTOSÍTHATÓ, hurrá! Gondolom sok munkát igényelt ennek kidolgozása... (Volt rá egy év a munka megkezdése óta.)
Mármost maradt bennem egy kérdés:
Az újraaszfaltozás az átadott szakaszon nem történt ugye meg. A hírek szerint jövő tavasszal fogják ugye megint lezárni, hogy újraaszfaltozzák. Ezt én nem értem! Ugye számíthatunk arra, hogy szar az idő novemberben, és ugye nem lehet aszfaltozni, de most nem az. Jó az idő! Akkora feladat lett volna megoldani, hogy mivel jó az idő, ezért most aszfaltoznak. Ráadásul azt írják, ugye a cikkükben, hogy csak kis szakaszokon túrták meg az utat, ergo a többi szakasz aszfaltozása megtörténhetett volna a csatorna építésének ideje alatt.
UGYE?
Szted a 4-es metró építése miatt miért zárnak le gyalogos bringás és autós ingerlően nagy területeket (pl.: Fehérvári út Baranyai és Hamzsabégi között, Móriczon a Váli utca).