Szemki

Nap mint nap

Friss topikok

Szemüge

BRITNEY SPEARS MP3 WAREZ EMO HASZNÁLTAUTÓ

2008.09.21. 20:46 | szemki | 1 komment

Címkék: nézettség bringa életem

Első nap jól sikerült!

Nézettségem BOMBAjó. Köszönöm az első kommentet, azért a nyitó soraim többet érdemeltek volna! Létrejött a versenytárs is. Nézettsége még ismeretlen.

Voltam Ikeában, megnéztem a leendő kanapém. Manstad, bézs színű. Valaki árulja el, ki találja ki ezeket a neveket? Ha megírod kapsz tőlem egy tortát, emailben. Ez komoly! Írd meg milyet szeretsz a legjobban. Esetleg még egy KISZEL TÜNDE képet, vagy naptárat is rakok mellé.

Családi napom volt. Nővér, anyus, mama. Egymás után. De én türelmes ember vagyok. Valaki azt mondta, halvérű vagyok. Még nem ismer. Egyébként milyen a hal vére? Sztem ez megér egy kutatást. Türelmes, nyugodt, tedd-ide tedd-oda? Beteszed a sarokba és megáll? Bár az már alvadt halvér lesz, asszem. Ez persze attól is függhet, hogy milyen hal, lepényhal, vagy piranha. Szeretném azt gondolni hogy piranha halvérű vagyok. Egy piranhának viszont kevés vére van. Lehet, hogy az is számít, hogy mekkora a méret? Guppi vagy bálna? Csöpp vagy hordó? (a bálna meg nem is hal, ez bukta) Szóval a mennyiség milyen összefüggésben lehet a halvérűséggel? Legyen mondjuk tokhal. Egy piranha-tokhal vérű akarok lenni. Halvérűség vajon kapcsolatban van a vérmérséklettel is? Milyen a mérsékelt vér? Mérsékelt ugye összetett szó: mér és sékel. Szóval: mérd meg a véred, hogy hány sékel. Az enyém jó sok sékel, mert értékes vér. Ez ugye egyértelmű, mert az ENYÉM. A sékellel azonban vigyázzunk, mert még egy muszlim fanatikus (OSZAMA BIN LADEN pl.) TERROR cselekményt követ el a blogom ellen. Lehet, hogy emiatt vettek le tőlem legutóbb három kémcső vért az orvosnál? Értékesítették, mert sok sékeles! Ekkor jelentősen csökenhetett az értékem. Csökkent értékű lettem (AKCIÓs)! Bár sokak szerint inkább csökkent értelmű. Véremről talán ennyi elegendő is mára.

 

 Holnap Critical Mass! Öltözz fel és gyere!

MELLesleg egy kis kísérletet végzek a mai írásommal, a nagybetűs szavakat a népszerű témákat kereső emberek miatt tettem be, hátha így még többen kattannak rám. 

Így PINA jó éjszakát kívánok mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://szemuvegeskisebbseg.blog.hu/api/trackback/id/tr39674789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

khm 2008.10.03. 16:19:14

Nos, szerintem a halvér még mindig jobb, mint a halszem, amennyiben ezt emberi lényre értelmezzük. Bár igazán annak lehet rossz, aki annyira kisebbségi, hogy olyan szemüvege van, mint egy halszem optika... De az ilyennek már könnyen lehet "halvérmérséklete" (hova lehet azt még lefokozni, milyen a hal alá mérsékelt vér?), főleg ha öregecske...akkor meg már amúgy sem olyan jó neki. Egyébként a halvér engem kézfogáskor szokott zavarni, de valószínűleg - visszatérve az eredeti témához - ha piranhák fognák a kezemet, akkor jobban szeretném azt egy tokban tudni, és nem tűnődnék a halszemek és a halvér világának mibenlétében.
süti beállítások módosítása