Szemki

Nap mint nap

Friss topikok

Szemüge

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rovatok

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Megasztár

2008.10.11. 21:06 | szemki | 1 komment

Címkék: megasztár közvéleménykutatás autó életem megmondás

Kinek mondjam el vétkeimet? - kérdi a csaj a Megasztárban.

Hát nekem! - mondja Szemki.

Kiváncsi vagyok rá is! Szeretem az embereket, szeretek beszélgetni, illetve inkább hallgatni. Ráadásul kérdezni! Sőt, sok kérdést fel sem merek tenni! Tartok tőle, hogy lebukom, hogy én csak hallgatni szeretek. Begyűjteni, raktározni.

Például a köz véleményét kutatni. Jelentem feldolgoztam az utak rémei témát. Kérdeztem mint a szonda ipsos, és nem jutottam sehová. Illetve valamire mégis, hogy az én kedvelt és mélyinterjúkkal zaklatott környezetem ugyanolyan balfék, mint én vagyok. Azaz ülünk és faarccal nézünk ki a fejünkből, miközben megkapjuk a magunkét verbális ökölcsapásként, ha túl normálisan nyomjuk a pedálokat. No hajrá, sztem azé csak mi lettünk kompok, ők meg nem komplettek.

Csókolgatok minden szemüvegest (belefér a napszemüveg és a kontaktlencse is) és nem szemüvegest.

Ki a fene ez a Pacsirta kölök, nekem tetszik a saját száma, és jól nyomja a pici csaj is, nemdebár, ugyebár?

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szemuvegeskisebbseg.blog.hu/api/trackback/id/tr69709058

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.10.12. 22:17:49

Friderikusz, az ügyeletes tahóemberKell vajon ügyeletes tahóember a zsűribe? Kell külsős zsűritag egy zenei műsorba? Utóbbi kérdésre a válasz: igen, kell, ott volt a Megasztár eddigi három szériájában Bakács Tibor, aki szerethető figura volt, és tényleg k…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.12. 22:49:18

Ülök és faarccal olvasom az írásodat, és kérdem: miért lettetek kompok, és ők miért nem lettek komplettek?
süti beállítások módosítása