Szemki

Nap mint nap

Friss topikok

Szemüge

Életem az utakon

2008.10.05. 20:06 | szemki | 6 komment

Címkék: m0 út életem megmondás

Körbementem az M0 új, betonos szakaszain. Most azonnal jelentkezzen aki szerint ráz. Gyertek taxishiénák, mondjátok meg a frankót! NEM RÁZ, OKÉ?

Egyébként az utakon köcsögök (szebben: mázas kerámiák) lelhetőek fel. Miért érzik úgy egyes polgártársaim (hű, ez durván szép volt), hogy miután paraj (spenót) módon bevágnak az ember elé, még le is kiabálják az istenadta haját a fejéről - pedig már így is hajbeli hiányosságokkal küzdök -, illetve nem túl szívélyes módon emlékeznek meg kedves mamusomról, az helyes eljárás lenne? Elképzelhető, hogy ezzel kompenzálják életük bizonyos területének gyenge voltát. Szar a munkájuk? Rosszul főz a csajuk? Nyomja a lábukat a cipő? Kicsi a répa? Annyiszor gondolkodtam, hogy mi a helyes megoldás ilyen helyzetekben? Torzult fejjel visszaüvöltözni? Mekkora torzulás a megengedetett, anélkül, hogy elkalapáljanak? Végülis ha zárt ajtót mögül kiabálok mi bajom lehet? (Az autót kalapálják el, illetve szét!) Vagy, faarccal nézzek csak a torzarcú kiabálósra? Az olyan beszaris (rendszerint ezt teszem). Vagy kérjek elnézést, amiért szemét módon nem hátrafelé megyek a sávomban? Hogy oldják meg az emberek ezeket a konfliktusokat? Holnap megközvéleménykutatom a környezetem erről! Persze itt anonim módon mégiscsak szívesebben kapnék kommenteket, mert az az igazságot tartalmazhatná! Az embergyermek nem szereti bevallani beszariságát. So, hajrá kommentezzetek! Tanítsatok!!! Holnap jövök a személyes közvéleménykutatás eredményével.

UGYE?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szemuvegeskisebbseg.blog.hu/api/trackback/id/tr5697748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.10.05. 22:22:21

Én ilyenkor - ha épp nem én vágok be :) - mosolygok, az bejön. néha integetek is hozzá. ettől még idegesebbek lesznek.

ordibálni sosem szoktam, a szabályok közül csak a sebességhatárt nem tartom be, rendesen indexelek, beengedek, átengedek, figyelek. imádok vezetni, engem kikapcsol, sohasem idegesít fel. a mazsolákat viszont megelőzöm, akár még a lehajtósáv előtt is, adott esetben ezt bevágásnak is lehet nézni. de mindig mindent úgy csinálok, hogy senkinek se essen baja. a körenyezetem ismer, tudják, hogy ez tényleg így van. a kolléganőm sem fél már, ha a narancssárgán átrepesztek (sárga-piroson), mert tudja, hogy figyelek a mellékutcákra és a gyalogosokra, de ha sietek, muszáj menni... :)

és szemüveges vagyok, de csak vezetéshez használom, hogy lássam a házszámokat :)

St4rk · http://hamburger.blog.hu/ 2008.10.06. 17:09:12

Olyankor katonai hummerre kell váltani és kegyetlenül letolni az illetőt :)

Egyébként hangulattól függ. Van, hogy felidegelem magam rajta és elhajtom a francba (csak szóban, bemutatni nem érdemes, még beperel érte). Néha megpróbálom megakadályozni, hogy bevágjanak és rámegyek az előttem közlekedőre. Van, hogy a szempillám se rezzen és hagyom. Ha neki ez jó...
A szabályokat betartom általában, a sebességkorlázotást is, errefele csúnyán meg lehet szívni.

szemki 2008.10.06. 19:31:10

Állati, ti vagytok az első idegen kommentelőim. Köszi!!! Ma még visszatérek a tapasztalataimmal!

kolléga 2008.10.07. 15:05:38

Szerintem minden mazsola így jár! Le kell őket tolni az útról!
Fogadjunk hogy a párhuzamos parkolás sem megy!

pöttöm 2008.10.15. 09:14:18

A mazsolák védelmében szólok. Az rendben, hogy ha siet valaki akkor talán némi kis szabálytalansággal is érdemes kikerülni őket, de azért már az tahóság, aki szándékosan szívózik velük. Ez a tipikus bunkó pesti stílus. Nem mindenki szerzi úgy a jogsiját, hogy a szüleinek kocsija van és apuci már megtanította a "gyereket" vezetgetni. Sokan a rutinpályán fognak először a kezükbe kormányt, és ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy némi tapasztalatszerzés után ne lennének jobb vezetők, mint apuci által megtanított emberke. Szóval arra akarok kilyukadni, hogy azért elvárható, hogy szándékosan ne szívassa már senki a mazsolákat. (Persze köztük is vannak antitalentumok, dehát hol nem.)
A bevágással kapcsolatban: én türelmes ember vagyok, de azért szitkozódok halkan, főleg amikor irányjelző nélkül akar valaki elém pofátlankodni. Hát veszekedni nem fogok emiatt, kivéve persze ha baleset lesz belőle. Megverni úgyse fognak, mert kicsi vagyok és aranyos. :)

hackfy 2008.10.19. 21:04:19

Az én időben a közszolgálati (dehüjeszó!) rádióban volt egy műsor, ahol a Petress István osztotta az észt a közlekedőknek földön, vizen levegőben. Nem volt az rossz dolog. Akkor sulykolták az agyunkba a Defenzív Vezetés-t meg a Bizalmi Elv-et. Jóapám mint hivatásos gkv. csak annyit mondott: "Abban bízz, fiam, hogy az úton mindenki marha! Csak kellemes meglepetés érhet.Ez a bizalmi elv" Igaza volt.
süti beállítások módosítása