Szemki

Nap mint nap

Friss topikok

Szemüge

Rakpart - átadják - hurrá - még egy darabig csak egy kicsit - vaszki!!!

2008.10.16. 16:14 | szemki | 48 komment

Címkék: közlekedés autó életem dugó megmondás rakpart

Forr az agyam vazze. Megtudtam mikor nyit meg újra a rakpart!

Mint minden budapesti tudja, a budai rakpart le van zárva. A téma iránt érdeklődő előlényként (mérnökként élem meg a világ zivatarait) néha-néha lenéztem arra, hol gyalog, hol bringával, megkuksizni, mi is zajlik a Duna partján. Én vagyok az az ember aki ha hallja más hőzöngéseit, hogy az a rohadék kivitelező nem csinál semmit, akkor nyugtatgattam a jónépet, hogy a technológia, meg az organizáció, meg hogy deigenis dolgoznak. No, itt azért már én is elbizonytalanodtam. Hogy tényleg dolgoznak? Vagy, nem lehetett volna valahogy jobban szakaszolni a dolgot? Ezért is megörültem, amikor megláttam, hogy a beruházás honlapján megjelent egy cikk, az építés várható befejezéséről(http://www.elo-duna.hu/index.php?id=2&article=117&submenu=2#fogyujto). Ajánlom mindenkinek elolvasásra! Állat jól elkerül minden konkrét időpontot! Látszik, hogy profi a szerzője, a pr cég, amely alkalmazása ugye uniós beruházásoknál kötelező, a társadalommal való széleskörű kommunikáció végett. Nos, ezen bedurrant az agyam és beindult a reklamációs, hőzöngős agysejtcsoportom (bizony, egész csoportjaim vannak). Megírtam levelem Tatyjána nyomdokain... Majd vártam a választ. Ugyanis az ilyen EU-s beruházásoknál kötelező a válasz, szóval vártam... Aztán elküldtem megint. És vártam tovább... Kinőtt a szakálam, felnőttek a meg nem született gyermekeim, majd mondom, csak elküldöm megint. És lőn, megjött, igen, a válasz, itt van, olvasd és forrald az agyad:

Kedves ....!
 
Nem tudom Önnek pontosan napra megmondani, hogy melyik szakaszt napra pontosan mikor fogjuk tudni visszaadni a forgalomnak. Sajnos vannak olyan, az építkezés menetét befolyásoló tényezők (pl. a mai bomba a Margit hídnál, vagy szintén itt a hídroncsok felfedezése, vagy éppen a régészet, ami a gazdag lelőhelyek miatt több mint dupla annyi ideig tartott, mint tervezték), amelyek miatt előre nem látható helyzeteket kell megoldani.
 
Amit a Kivitelezőktől tegnap megtudtunk - és erről holnap részletes sajtóközleményt is kiadunk - a Margit híd és az Erzsébet híd közti részt déli irányba várhatóan november 5-én adják vissza a forgalomnak. Azt még vizsgálják, hogy a Döbrentei térnél a lehajtó kiszélesíthető-e, hogy a forgalom kétirányú lehessen.
 
A további, Petőfi hídig tartó szakasz megnyitása 2009 januárra várható, de ennél pontosabban választ nem tudok Önnek adni.
Minden infromációt az előrehaladásról, a várható nyitásról közlünk a honlapon, kérem, kísérje figyelemmel az ottani tájékoztatásunkat a jövőben is.
 
Tisztelettel
 
Szóval vérnyomás ugye 210/180. Ugye? Elkezdtem ugye ugyézni az idegtől.
Árulják már ugye el mi a redvás ugye lófaszért lesz még januárig lezárva az a kibaszott déli szakasz??? Miközben a táblán ugye még mindig 2008. ugye november van, ami ugye már egy módosított határidő.
Te tudod? Ugye?
Miért titkolózunk? Egyszer úgyis kiderül, minél tovább húzzák a tájékoztatást annál nagyobb a botrány!

A bejegyzés trackback címe:

https://szemuvegeskisebbseg.blog.hu/api/trackback/id/tr83717245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyizga (törölt) 2008.10.16. 21:42:24

Most őszintén: nem mindegy? Úgyse nyitják meg előbb, ha idegesíted magad, akkor se. :)
"Idegeskedni annyi, mint más hülyeségéért magadat büntetni!".

Röhögve kell másra szavazni. Vagy senkire. ;)

Roth Mano 2008.10.16. 21:56:26

mi a fasznak megnyitni? vegre lehet lelegezni azon a kibaszott Duna-parton.

ezvan 2008.10.16. 22:03:41

Csak mellékesen, labancoknál, 3km-es 2x2 sávos útszakasz egyik oldalának újraaszfaltozása:
- hétfő reggel munkába menet semmi különöst nem láttam, még azon ment a forgalom
- délben, útban ebédelni látom, hogy egyik oldal lezárva, és egy gép szedi fel az aszfaltot, és automatikusan rakja egy teherautóra.
- Délután pár munkás gépi vésővel véste a csatornafedők környékén.

-Kedden reggel 8ra kb 1 km már leaszfaltozva
-Délután hazafelé látom, hogy kész az aszfalt

-Szerdán reggel nem néztem, de délután már rajt volt az útburkolati jel, de még nem közlekedhetett rajt kocsi

-Ma reggel már azon az úton mentem dolgozni. És erről biztos nem csalják el a garanciát, és nem 3centis aszfaltot tettek rá.

Ez a különbség nyugat és kelet között.

Az már mellékes, hogy irodaépületünkben 3 NAP alatt alakitottak ki egy 70nm -es nagy pusztaságból lekábelezett, üvegfalos állmennyezetes, leburkolt, kitakarított irodává.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.10.16. 22:28:46

Köszi az infót, pont tegnap akartam utánajárni... :)
Amúgy basszák meg, ja!

kis ember 2008.10.16. 23:17:23

És ugye kerékpárút lesz ott, megy gyalogosok, meg büfé, lángos, vattacukor? Nem ám autópálya!!

Perillustris 2008.10.17. 00:15:00

Sosem kéne újranyitni a gépjárműforgalom számára.

Roth Mano 2008.10.17. 00:35:00

---------- Forwarded message ----------
From: Anonymus Budapest
Date: 2008/10/9
Subject: Budai Rakparkot! Kérjük, követeljük a Dunapartot!
To: demszkyg@budapest.hu


Tisztelt Főpolgármester úr, kedves Gábor!

Kérlek ne add vissza az autóknak a Duna budai partját. Csináljunk ott együtt
valami mást, valami sokkal jobbat, amire együtt büszkék lehetünk!

Legyen ott a "Budai Rakpark"! Legyen a part a gyalogosoké, a biciklistáké, a
futóké, a sétálóké, a szerelmeseké, a magányosoké..
mindenkié! A Demszky-éra Budapest működtetését, talán rendbetételét jelenti
- eddig. Ez kevés ahhoz, hogy emlékezzenek Rád a generációk, mint valakire,
aki kiemelkedőt tett a városért.

Itt a lehetőség! Kitiltottad néhány hónapra az autókat a rakpartról, ahol
biciklisták, babakocsis anyukák, futók azonnal átvettek minden helyet a
munkagépek mellett. Ne add vissza az autóknak soha többet, add a városnak
ezt a területet. Legyen itt bicikliút, park, padok, szomrú és vidám fűzek,
tér, lehetőség, levegő! Az állandó viz-szagú, Duna szagú szellő miatt még a
levegő is sokkal jobb mint sok-sok helyen a városban!

Kérjük, követeljük vissza a Duna partját!!

Kedves Barátom!

Ez egy pártállásra, vallásra, nemre, fajra tekintet nélküli összefogás! Ha
megtetszett, írj bele, tedd hozzá a magadét és úgy küldd tovább a
barátaidnak, levlistákra, a médiába! A címzettünk:
demszkyg@budapest.hu. Ha része akarsz lenni további anonymus akcióknak
kérlek vedd fel cc-be az anonymus.bp@gmail.com cimet is.

Küldjünk több tízezer emailt a főpolgármesternek, és vegyük vissza a Dunát!
Nagyszüleink még fürödtek benne - legalább a partjára kiülhessünk mi is!


_ide_ird_a_neved_

totya 2008.10.17. 02:07:55

meg egy nagy budos lofaszt elvenni a rakpartot az autosoktol te marha. egyebkent "Anonymous"-nak kell irni, es nevtelenul levelet csak vegtelenul ostoba, primitiv bunkok kuldenek.

Harvey 2008.10.17. 02:12:59

Sziasztok!
Rómain nincsenek ám autók (max rendőrautók) a Duna-partján:)
Éljen!

Harvey 2008.10.17. 02:14:18

Szép volt totya!

béla 2008.10.17. 05:57:54

Jó ötlet. Szeretem az autó mentes napokat, de adjunk lehetőséget a másik félnek is rendezzünk gyalogos mentes napokat is. Zárjunk le utkat ahová csak gépjármüvel lehessen behjtani.

auslander 2008.10.17. 06:17:21

Tenyleg csak a poen kedveert...de legyen mar egy nap, amikor nem jarhatnak buszok, taxik, teherautok a varosban...csak egy nap!

Lehetne autoval kozlekedni rendesen!

akbar 2008.10.17. 07:00:41

lófaszt. Az autósok maguknak csinálják a dugót. Sőt, ha nem járna busz, akkor azok is autóba ülnének, akiknek van kocsijuk, de busszal járnak melóba.

Köztudott, hogy akármekkora autóutat építenek, azt előbb-utóbb betelítik az autók, lehet az akár 10 sávos autópálya a belvárosban.

szemki 2008.10.17. 07:24:27

Én imádnám, ha a rakpart parkositva lenne, csak kellene egy észak-déli útvonal az autósoknak is, ha alagút a Duna alatt akkor az, ha az M0 nyugati része segitene akkor épitsék. Kicsit sarkitva az ultrazöldjeink sem szeretnék, ha a mentő elakadna a dugóban miközben nagyiját vinné a kórházba, ugye?

aqswdefr 2008.10.17. 07:33:16

Totya, asszem hiba lenne rád pazarolni a "si tacuisses philosophus mansisses" mondatot :)

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2008.10.17. 08:24:56

A nov. 5 az 2009 vagy 2010-re vonatkozik...?!

ildi76 · http://invitel 2008.10.17. 08:37:27

Nem lenne jó ha nem adnák vissza a rakpartot az autosoknak, mert akik a a rakpart felett laknak pl. Lánchíd utca már megörülnek attól, hogy az ablakot sem tudják kinyitni a bűztől, és a zebrán sem lehet átmenni a forgalom miatt.Isszonyú hangos lett minden mióta lezárták.Inkább azért imádkozzunk, hogy végra valamit időben csináljanak meg és adják át.

kew1n 2008.10.17. 08:38:39

szerintem ki kene szelesiteni a rakpartot a duna fele, es rogton jobban jarhato lenne budapest, francert kell annyi viz... a hajok tuti elfernenek egymas mellett szukebb reszen is. gondolkodtam mar beaszfaltozott duna parkolokent funkcionalva megoldason is (termeszetesen nem melygarazs), de akkor a hajokkal nem tudom mi lesz.

Lasombra 2008.10.17. 09:00:28

az autó-nemautó kérdésbe nem akarok állást foglalni. igaz, hogy valami alternatíva kell az autósoknak, de az is igaz, hogy az isten útja se lenne nekik elég, mindenhol dugót csinálnak előbb-utóbb.

amit nem értek, hogy hogyan lehet, hogy régészeti leleteket találnak egy nyomi útfelújításnál? ott milyen mélyre kell ásni? és 2008-ig soha az életben nem történt még ilyen munka arrafelé? én naivan azt hinném, hogy inkább a "szűz" helyeken jellemző az ilyen leletesdi. nem a város közepén, ahol emberemlékezet óta fúrnak-faragnak, építenek-lebontanak? mit találtak? eldobott Szécsi Pál kazettákat? régi Népszavát? vagy az elhagyott szerszámokat az előző melóból?
de most komolyan.

Kalasn 2008.10.17. 09:02:27

Jesszus mennyi hülye már megint. "Ne adjuk vissza az autósoknak" fassággal. Tudjátok, hogy eggyel feljebb, ahol emberek laknak, mennyi autó halad át a rakpart lezárása miatt? Akiknek nem tetszik, hogy lent mennének az autók, takarodjon le vmi vidéki városba!!

kis ember 2008.10.17. 09:06:59

Érdekes, a rakpart lezárás pártiak vidáman és viccesen szólnak hozzá, akiknek meg nem tetszik, fröcsögnek. Vajon miért van ez?

kis ember 2008.10.17. 09:09:14

Ildi76: a zebrán nem a forgalom nagysága miatt nem tudsz átmenni, hanem azért, mert a magyar autósok nagy része nem tartja be a KRESZ ide vonatkozó szabályait (sem)

Kalasn 2008.10.17. 09:10:11

Kisember: költözz a lánchíd utcába!!! Azonnal érzed majd a különbséget. Majd akkor megnézem, hogy mennyire vidámkodsz.

Lasombra 2008.10.17. 09:14:50

"Vajon miért van ez? "

Mert az átlag "autós" ilyen. gyárilag agresszív és/vagy frusztrált. ha tehetnék, a szoba és retyó között is kocsival járnának, mert a gyalogos közlekedés ciki. a pórnép sajátja. a köcsögöké, akik csak arra jók, hogy megnyomják a hűtőrácsot, ha nekik mennek.
a BKV még rosszabb, mert ott még a Hummernél is nagyobb jószágok járnak, azokat nehéz letolni az útról. és a mocskoknak még saját sávjuk is van. ráadásul tele vannak köcsög gyalogossal.
tűnjünk vidékre! a belváros autózásra való. pont.

Kalasn 2008.10.17. 09:18:25

"a belváros autózásra való. pont."

A rakpart mióta belváros? Vidék miért nem tetszik? :D

vidéki 2008.10.17. 09:21:57

költözzetek vidékre

aqswdefr 2008.10.17. 09:22:23

Kalasn, szerintem igazad van: zárjuk le a rakpart feletti utakat is. :)

vidéki 2008.10.17. 09:23:30

várunk szeretettel

Kalasn 2008.10.17. 09:24:58

aqswdefr: OK.

vidéki 2008.10.17. 09:25:02

legalább tanultok egy kis földművelést, és ha bedől a pü-i világ és újra cserekereskedelem lesz, ne kelljen aranyat adnotok élelmiszerért a vidékieknek, mint a 2.vh után

Higany 2008.10.17. 09:27:14

"A belváros autózásra való", meg "legyen csak autós nap". A városban meg meg lehet fulladni, nem érdekes.

rutr 2008.10.17. 09:27:37

Sose nyissák meg újra!!!! Utálom az összes szar kocsit! Dohányozni nem lehet, de ötszázezezerszer több kipufogógázt minden fajta retorzió nélkül lehet eregetni.

Hogy is van ez?

Én itt élek ebben a fővárosban, gyerekkoromban még a Váci úton fociztunk, pedig még 30 se vagyok. Ma meg minden kis hülye fel van háborodva, mert le van zárva a dunapart, ahol egyébként egyáltalán nem kellene semmilyen kibaszott kocsinak közlekedni.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.10.17. 09:27:54

Az átlag autós azért nem vidám, mert kiemelt adózó, ellentétben a lebaszást kapja, rengeteg sikeres embertől, hogy te egy rossz, utálni való ember vagy, mert autózol! Ráadásul ez az utolsó komment, a nevetséges demagógia legalja.

Roth manó levele, pedig itt a legundorítóbb, pedig autós létemre is tetszik a kezdeményezés:

"A Demszky-éra Budapest működtetését, talán rendbetételét jelenti
- eddig."

Hát ez mi? LoL! Okádni tudnék tőletek, ráadásul szétoffoljátok a topikot, hogy ismét uniós beruházásnak álcázott pénzkilopásról kellene beszélni, ellentétben átfordítjátok, autóellenes inkvizicióra!

Lasombra 2008.10.17. 09:29:14

"A rakpart mióta belváros?"
direkt kisbetűvel írtam, nehogy össze tetsszen téveszteni az V. kerülettel. elnézést kérek. valóban a rakpart Budapest peremterületei közé tartozik, a 0-ás kilométerkő is azért van a közelben, hisz onnét már autópálya!! :)

"Vidék miért nem tetszik? :D "
dehogynem. ezt a postot még elküldöm, és indulok is. gyalog! :)

atlagember 2008.10.17. 09:33:30

Vagy adóztassuk meg az autókat és akkor csak azok az extra-bunkó mercisek meg terepjárósok maradnak, akik még úgy is megengedhetik maguknak, hogy autózzanak. Nem lesz dugó, eljut a mentő a-ból b-be és tiszta lesz a levegő. És a rakpartot átadhatjuk a bicikliseknek/gyalogosoknak. ;)

Kalasn 2008.10.17. 09:34:25

A beváros nem autózásra való, 17 évig éltem ott, tudom jól, milyen. P+R parkolókat kellene építeni, és inkább erre kéne petíció, nem az irracionális dolgokra.

Az élőduna projekt kell, mivel Bp. után a víz iszonyat mocskos, és ezt kapják déli városaink. Az ultrazöldek inkább erre verjék a nyálukat.

Kalasn 2008.10.17. 09:40:04

OFF "valóban a rakpart Budapest peremterületei közé tartozik, a 0-ás kilométerkő is azért van a közelben, hisz onnét már autópálya!! :)"

Látom irónia polgára vagy. Tudod, a rakpart nem a belváros része, még ahogy te érted, úgy sem. De ha segít, vegyél elő egy Bp. térképet. Egyébként meg örülök, hogy Te hálaazégnek nem ülsz a volán mögé.

ON

Lasombra 2008.10.17. 09:47:50

VonPerez, hozzám miért nem jöttek fegyvert tartani a halántékomhoz, hogy vegyek autót, és legyek "kiemelt adózó"? Hm?
az autó nem előjog. sok esetben választás kérdése.

engem meg az idegesít, hogy felment a golfpálya bérleti díja. ja, hogy ez demagóg, és nem ugyanaz? akkor legyen távfűtés. ez sem jó, abból nehéz kiszállni. bkv bérlet ár? hm?
jó reggelt kívánok, az élet pénzbe kerül. az autó is. küldjek pénzt, hogy tudjál kocsikázni, vagy mi?

az autós meg alapban nem utálni való. sok embernek kell a munkájához, életviteléhez. az autó nyilván kell. csak az agyatlan autós utálni való, az a fajta, aki bele van nőve, amelyik hőbörögve dudálja le a nyugdíjast, babakocsist még a járdáról is.
és igen, az agyatlan gyalogos is utálni való. a legtöbb agyatlan autós egyébként agyatlan gyalogossá szokott változni, miután kiszállt. és fordítva.

Roth manó levele, szerintem is puncsos, de ez egyéni probléma. nekem pl ezen kívül még a "kifizettem, vazze!" , "jogom van hozzá" , "nehogymá ne fojthassunk meg egy várost, kiemelt adózók vagyunk!" dumák sem jönnek be.
ez van. jó okádást.

egyébként nem láttam a te témába vágó hozzászólásodat. tudtad, hogy szétoffolod a témát, miközben az offolókat cinkeled? mi is van azokkal a beruházásokkal? szidjuk inkább a kormányt az autósok helyett, mert az trendibb? oké, benne vagyok. kezdem én: MONNYONLE!

khm 2008.10.17. 09:54:08

Olyan jó elképzelni, hogy egy esős, ködös novemberi koraestén milyen boldogan tologatnák a babakocsit anyukák seregei a rakparkban (amúgy akkor meg már miért nem rockpart;-), a szerelmesek sem máshol romantikáznának, dehogy...meg decemberben -20 fokban is biztos sok bringás élvezné a lehetőséget, aha. Namost rohadjon meg minden autós, télen és nyáron is, igen, tiltsuk ki őket a városból, az országból, sőt végezzünk velük! Á, hülyeség, kezdjük inkább ezt a dohányosokkal, mert mégiscsak ők okozzák a legtöbb kínt a társadalomban, rombolják a jóemberek egészségét, összeszennyezik a környezetet, fúj...na utána az autósokat, na utána a kékszeműeket, vagy nemtom kiket, de tiltsuk ki..."könyörgöm, akasszuk fel"... Amúgy ez a Demszky dolog is jó, egyáltalán nem vagyok a híve, de azért lássuk be, tök mindegy, van-e rajta sapka. Ja és a témához is...nem is értem, miért háborogsz, mindjárt január! Jahogy esetleg mégsem akkor adják át?! Nagy ügy! Majd mindent megtudsz időben;-) Engem a Szabadság-híd átadása is rohadtul bosszant, nagyon vicces a Fővám téri metróépítkezésre hivatkozni, miközben a Kálvin tér is fel van dúlva, meg a körút maga is...de indoknak nem rossz. És ha már hőbörgés (egész jól belejöttem): megnézte már valaki, hogy a lebontott Kulti helye mekkora? Rohadtul kicsi. Hogy akkor az Üllői úton pengeház fog épülni?! Mert ugye UGYE? arról volt szó, hogy azért kell eltüntetni, hogy a zöldterület ne csökkenjen...az meg már fel sem izgat, hogy először(?) talán arról volt szó, hogy kollégium épül, de persze szálloda lesz, mostmár bevallottan....az meg nyilván oly aprócska, hogy semmivel sem fog nagyobb helyet elfoglalni, mint az a borzalmas Kulti. Kapcsford

Kalasn 2008.10.17. 09:55:18

Kedves Lasombra! Miből gondolod, hogy én (vagy itt akárki) élből olyan, aki ledudálja a nyugdíjast/babakocsist? Én előbb vagyok előzékeny a gyallerral (ezt a szót itt tanultam a blog.hu-n :D ), mint az autósokkal.
Képzeld, sztem sem állapot, ami a városban van és szívesen letenném a kocsit, ha lenne hova, és lenne mivel továbbutazni (és nem a hajléktalanokkal).

Sztem nem megoldás a sárdobálás, de mindig van, aki elkezdi... és asszem itt, kicsiny hazánkban mindig is lesz. Nem trendi, hanem valami genetikai hiba....

Lasombra 2008.10.17. 09:55:28

kettő Kalasn van, vagy mi? fent jössz a rakpart nem belváros szöveggel, majd kifejted, hogy egyébként a belváros (ami ezekszerint nem tartozik ide, ergo irreleváns) nem autózásra való, meg élő Duna projekt, majd hirtelen visszaülsz a nembelváros szövegkönyv mögé.
most mi van? ha én ironista vagyok, de valszeg dadaista lehetsz.

de nem akarok vitatkozni marginális dolgokon. bocsánat, tévedtem. nem belváros. sehogy sem. hívd, aminek akarod. akkor most így több hely lett ott? nincs tele full autóval minden nap?

örülök, hogy örülsz, de hol írtam, hogy egyáltalán nem vezetek?

OFF (mármint mentem, mehet a politika, mert ahogy nézem, arra volna igény)

Lasombra 2008.10.17. 09:58:47

"Kedves Lasombra! Miből gondolod, hogy én (vagy itt akárki) élből olyan, aki ledudálja a nyugdíjast/babakocsist?"

mégsem megyek. :)
tipikus vegyünk magunkra, sértődjünk be primadonna attitűd.
ki mondta, hogy te ilyen vagy? kit neveztem nevén? idézz csak egy nevet tőlem.
átlag autósról volt szó. ha te nem láttál még ilyet, hazudsz, vagy nem pesti vagy. már bocs.
mégis mit vártál? írja le ide a hozzászólásomba 4363 db bunkó autóst név és lakcím szerint, vagy mi?
ki az, aki mindenbe beleköt?

Emberek! Kalasn rendes autós!

Kalasn 2008.10.17. 10:00:20

Huh, Lasombra. Te pesti vagy?? Nem úgy tűnik. Hadd ne magyarázzam el :) Sem matekos, sem jogász nem vagy, az tuti.

Rkp nem egyenlő belváros.
Belváros nem autózásra való.

Melyik nem világos??

Kalasn 2008.10.17. 10:02:01

Lasombra. Esküszöm, megszerettelek. Mikor megyünk golfozni? :)

LV 2008.10.17. 10:03:33

Palermói útfelújítás:
Reggel 8 körül megérkeznek a munkások. Kiteszik egysávon a terelő kúpokat és a táblákat.
Este 18:00 körül jövünk vissza a kirándulásból, kb 500 méteren új aszfalt. Lezárás nincs kész a munka. Mondjuk csöveket nem fektettek.
Londoni út felújítás, belvárosban.
Este 22:00 kor kezdik. Zajszigetőlő sátort felhúzzák. Utána munka elkezd. Reggel lehet menni a kész úton. Zaj nincs, senkit nem zavarnak. 1 nap alatt 250 métert haladnak.
1992 nagymamámék faluja:
Táblákon tájékoztató, hogy a hétvégén a főutat leaszfaltozzák.
Reggel 8-kor elkezdik. Szakaszosan zárják le a keresztutakat és a főutat.
Este 19:00 körül végeztek. Végig lehetett közlekedni a faluban (10000 lakos) átmenő forgalom mondjuk viszonylag kevés. 10 km hosszan aszfaltoztak.
Az aszfalt ma is tökéletes állapotú. Csöveket csak mellette lehet fektetni, a vízelvezető árokban, azóta is.

oc 2008.10.17. 10:57:38

Lehet fújni a rakpartra, és a lezárást követelni, de ha belegondolunk, hogy a rakparton egy darab lámpa sincs, igy jó esetben megállás nélkül át lehet suhanni északról délre, mig a "felső rakparton" folyamatosan állnak az autók, buszok, teherautók, akkor azt hiszem van létjogosultsága. Mert ugye nem csak "hülye autósok" járnak északról délre, hanem fuvarozók, teherautók, egyéb. És én, aki a Budafoki őton lakom, inkább arra szavazok, hogy a rakparton menjenek, mint minden reggel arra keljek, hogy az ablak alatt állnak az autók.

Ja igen, a "menjünk vidékre" kérdéskör: menjünk vidékre és járjunk be kocsival? ezt inkább ne. Lássuk be, az nem megoldás, hogy akit zavar a sok autó, az menjen vidékre, földet művelni. Egyszerűen az embereket kellene rávenni, hogy bizonyos esetekben ne autóval menjen. Csak sajnos amig ugyanannyi idő BKVval eljutni valakinek a melóba, mint kocsival, nem fogja letenni az autót, ez biztos.

Amúgy röhej, ami felújitás cimszóval történik. Minden nap a Szabadsághidon megyek át reggel, és amig a hidon folamatosan dolgoznak, szinte éjjel nappal, addig a rakparton egy lélek sincs.

szemki 2008.10.17. 11:41:43

Egyébként sztem a véresszájúakra is szükség, mert az ő hőzöngésük tényleg egy kicsit a zöldebb megoldások felé tolják az illetékeseket, viszont őket kár győzködni, mert ha rajtuk múlna akkor a Rákóczi út fűvel való bevetése ellen is találnának valami kifogást, hogy az miért nem elég Yóó. De vannak helyzetek... Ez egy helyzet. A helyzetet meg kell oldani, ami jelenleg a rakpart útként való felhasználása. És kell gondolkodni igen, hogy legyen helyette alagút a Duna alatt a Margit hídtól a Petőfi hídig, és egyéb megoldások. Mert bizony ha nincsenek utak nincs tej és kifli az asztalodon, mert mindent nem lehet megoldani a villamosokkal sem. Szóval mértékkel kell közelíteni a problémákhoz. Én azért írtam e bejegyzést mert agyforralt az elhallgatás és a semmittevés látszata. Ennyi. UGYE?

Gabi 2008.10.27. 14:33:22

Hali!

Egy dologgal sajnos tényleg nem lehet mit kezdeni, a régészekkel. Dolgoztam én is építői cégnél, mint lebonyolító segéd. Amint talál valaki valami régit, oda beeszik magukat a régészek, és sajnos hiába a határidő, hiába dolgoznának, amíg azok nem végeznek, nincs munka. Rettentő sok gondot tudnak így okozni az embereknek, de az nekik nem számít, inkább egyenként megvizsgálnak minden porszemet. És sajnos érinthetetlenek. Ennyi. De nagyon várom már a rakpartot!!!! Nagyon nagyon hiányzik! Néha én is lemegyek hozzá meglátogatni és felidézni a régi szép emlékeket, amit rajta tölöttem. :)
süti beállítások módosítása