Szemki

Nap mint nap

Friss topikok

Szemüge

Köztársasági Elnök Úr! Kérem!

2008.10.18. 14:20 | szemki | 4 komment

Címkék: politika sólyom életem megmondás

Te érted, hogy ebben a világméretű szarban miért teszi azt a mi elnökünk amit tesz?

Tegnap Vágó István mondta: nemhogy el kellett volna mennie erre a mai nagy népi gyűlésre amit rendeztek, hanem neki kellett volna azt összeütnie!

Te nem vagy kíváncsi arra mit, miért tesz?

Kérdezd már meg!

http://www.keh.hu/ugyfelkapu.php

Tisztelt Köztársasági Elnök Úr!

Kérem mondja el, miért nem ment el a mai Nemzeti Csúcsra? Emlékszik Ön az ír és spanyol példákra? Tegye egyszer félre a miniszterelnök iránti ellenérzéseit!

Várom mielőbbi válaszát!

Szólj ha választ kaptál!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szemuvegeskisebbseg.blog.hu/api/trackback/id/tr97720086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hackfy 2008.10.19. 20:17:12


Nagyon jó kezdeményezésnek tartom a kérdés feltevését.
Leszűrt következtetés No 1.: Ez jó.Vannak még optimista polgárok, akik komolyan bíznak appan, hogy ha akarna, tudna is rá válaszolni!
Leszűrt következtetés No2. Ez nem annyira jó.Inkább terjesztettük volna fel Nobel-díjra és választottunk volna jogászdoktor helyett egy embert oda...

hackfy 2008.10.19. 20:19:34

Bocs, régen gépeltem 220-as leütéssel... appan= abban

panelproli 2008.10.21. 18:22:56

Ha jól értem a kérdés az, hogy a mi "jó" köztársasági elnökünk ebben a világméretű szarban miért teszi amit tesz? A válasz egyszerű: mert PÖCS! Szerintem ez a szó mindent - külső és belső jegyeket egyaránt - megmagyaráz. Persze mindenkinek szíve joga nem érteni ezzel egyet (hisz demokráciában élünk), de csak egy kicsit emlékezzünk vissza a mi "jó" elnökünk múltbéli -a közelmúlt is jó - tevékenységeire, és általa egy kicsit másként értelmezett alkotmányra, majd mélyen nézzünk a lelkünk mélyére. Ugye mennyire más? Itt még írtam volna egy-két dolgot, mint pl. ifjúkoromban még hittem abban minden jóra fordul, meg hogy értünk átlagpolgárokért veszi azt a rengeteg fáradságot, hogy ....meg bal-bla. Felnőttem. Lehet a felvetett kérdést értettem félre, vagy egyáltalán nem értettem? Lehet...

lipton 2008.10.23. 15:47:46

Vágó inkább maradjon a műsorainál, ahol leírják neki előre a válaszokat, s ne habogjon bele a nagyok dolgába.
süti beállítások módosítása