Szemki

Nap mint nap

Friss topikok

Szemüge

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rovatok

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Kezdek

2008.09.20. 19:38 | szemki | 1 komment

Címkék: nézettség bringa életem szemüveg

kivagyok mint a liba. de megérte, mert én előbb indultam el!

blog elindult, tartalom még kiforratlan.

vajon miért olvas valaki engem?

szóval egyenlőre annyi, hogy én is kisebbségi akartam lenni, szolidaritásból, a közeli napok eseményei hatására. melyikhez is tartozhatnék? először a férfiakéhoz, de az túl nagy társaság. vagy a viola utcaiakhoz? az meg kicsi. így maradt a szemüvegesek csapata. szóval hajrá, minden szemüge olvasson engem! miért? mert nyernem kell. le kell nyomnom olvasottságban egy másik, még létre sem jött blogot. egyenlőre jobb vagyok, de szükség lesz rátok!

na egyenlőre ennyi, mert kezdődik a megafrász4, ami azért fontosabb mint ez a blog versenyzés baromság.

ja és parndorf jobb mint premier, OK?

A bejegyzés trackback címe:

https://szemuvegeskisebbseg.blog.hu/api/trackback/id/tr72673238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

büdzsid 2008.09.20. 21:55:03

Örülök, hogy elindultál és sok sikert kívánk a szemüveges kisebbség munkájához!
süti beállítások módosítása