Szemki

Nap mint nap

Friss topikok

Szemüge

BKV: hazugság az eddigi életem

2009.02.08. 17:26 | szemki | 44 komment

Címkék: vélemény bkv baromság életem megmondás

 Karácsony előtt levelet kaptam a BKV-tól, pontosabban, a nevükben eljáró dr. Kováts Sebestyén László ügyvédtől.

Meghozták az ünnepi hangulatom: ugyanis a levélhez egy csekk járt, amin kérésüknek megfelelően 12200 Ft-ot kellett volna befizetnem.

A történet a következő:

Első pont amit tisztázni kell: hogy a levelet 2008. decemberében kaptam. Tehát a levél szerint 2004. február  16.-án blicceltem a 73-as buszon, elővettem a személyim (a levél szerint) és bediktáltam az adataim.

Második pont amit tisztázni kell: ráment egy fél napom a gondolkodásra, hogy tényleg lógtam-e akkor vagy nem. Örlődtem, agyaltam vajon élősködtem-e aznap a társadalom élő szövetén, vagy nem? De mi a redvás lófaszért kellene nekem emlékeznem arra, hogy 4 és 3/4 évvel ezelőtt mit csináltam? Egyébként vessetek meg, de előfordult, hogy blicceltem főleg, mióta autóval közlekedem. De azt is hozzá kell tennem, hogy olyan fajta idióta vagyok aki befizeti a büntiket (ne röhögj ki szemét!).

Harmadik pont amit tisztázni kell: mipicsát csináljak most? (Vazze kezdek vulgáris lenni a BKV-tól) Hát mivel a BKV és mélyen tisztelt megbízottja nem ismer engem, hát közlöm, én nem a rövid és egyszerű megoldások híve vagyok. UTÁNAJÁROK! És ezt veheti mindenki fenyegetésnek, aki ezután kerül velem kapcsolatba. Az idegzsábák ellenére külön élvezem a problémás ügyeket.

Szóval végre vége a karinak (durva ugye?), én el BKV-hoz. Hogy miért oda, amikor egy ügyvédi irodától kaptam a levelet? Mert abban sem voltam biztos, hogy ilyen ügyvéd létezik. Szóval Akácfa utca, ügyfélszolgálat. Én ablakhoz, túloldalon fásult faszi. Kérem szépen én kaptam ezt a levelet, és mivel bizonytalan vagyok az esettel kapcsolatban (hogy megtörtént-e egyáltalán), kérem mutassa be a helyszínen készült jegyzőkönyvet. Fásult muki: ez már ügyvédi szakaszban van, nem tud nekem bemutatni semmit, beszéljek az ügyvéddel. Ekkor kicsit idegessé váltam, és kissé erőteljesebben (de nem kiabálva, mert azt tiltja az illem) megkérdeztem: ugyan miért több mint 4 év után jutott ez eszükbe, úgy, hogy eddig egyetlen levelet sem kaptam "tartozásomról". Sajnos az erre adott választ soha nem tudom meg, mert elnyomta a mögöttem álló kedves nyugdíjas hölgy felkiáltása: "FEL KELL ROBBANTANI EZT AZ EGÉSZ BKV-T!". Egy pillanatra elérzékenyültem, mert éreztem, a NÉP VELEM VAN. Ezzel a lelki munícióval feltöltődve, újult erővel indultam harcba fenyegetőimmel.

Nos, ha ügyvéd, akkor legyen ügyvéd. Kocsiba be, át a Váci útra, szemben a Westenddel, vadi új irodaház. Na, úgy tűnik ez a bírságolósdi kifizetődő. Fel az ügyvédhez, a BKV ügyek ügyfélszolgálathoz. Kijön kedves ügyintéző: levelet kaptam - mondom. Lehetne esetleg megkapni a jegyzőkönyvet, illetve a levelezést amiben engem erről a BKV az elmúlt években értesített. Sőt ha lehet kérek tértivevényt is (ez igazolja a levél átvételét részemről a postán). Azt nem tudom, hogy a kiértesítéshez a BKV-nak kell-e tértivevény, vagy elég a sima ajánlott levél, de az ügyvédi iroda ügyintézőjének fogalma nem volt a tértivevény szóról, láthatóan azt hitte szitkozódom. Megállapodtunk, hogy újra itt, ha megjött anyag. Egyszercsak hívott iroda, hogy megjött a jegyzőkönyv, mondom szuper, de mást is kértem, ja tényleg jön a túloldalról, majd hosszas össze-vissza magyarázkodás. Kissé ingerültté váltam, és majdnem eljutottam a nevezetes "hányas a számod te szemét" ügyintéző-ügyfél stílusig, de végül annyiban maradtunk, hogy személyesen folytatjuk. Kellett egy hét mire megint elvergődtem ügyvédékhez. Be csili-vili irodába, ahol is kérem jegyzőkönyvet, levélig el sem jutottam, mert örömmel észreveszem, hogy ez biza nem az én aláírásom. Legalább megnyugodhatok, nem voltam szemét élősködő a BKV testén. Persze ez nekik nem lenne elég, ezért fiatalember kérdi: anyja neve: mondom akit gyerekkorom óta az én drága anyócámként tisztelhetek, ekkor hirtelen reámszakad az ég.

Ügyintéző közli a valóságot, nem az az anyám akiről én tudtam, hanem: Lukács Sára. Vérem meghűl, szavam elakad. Egész életem hazugságban éltem, de végre itt az igazság! Mit tegyek tagadjam meg anyámat Sárát, és ezzel megúszom a csekket, vagy fogadjam el a valóságot, vele Sárát és fizessek.

Bavallom megtagadtam Sárát, mert úgy érzem annyira megszoktam már a jelenlegi anyócám Évát, és különben is így megúszom a 12000 Ft-os csekket. 

A címem egyébként a kedves ügyvédék a nevem és születési dátumom alapján kérték ki az államtól, de arra már nem vették a fáradságot, hogy a többi nem egyező adatot (anyja neve, szig. szám) ellenőrizzék, amivel elkerülték volna a vegzálásom.

Most itt ülök, emésztek és várom ügyvédék bocsánatkérő levelét (beígérték), majd ezek után összeszedem minden emlékem, kiszámolom a miattuk felmerült összes költségem, és egy tértivevényes felszólító levélben megküldöm nekik a saját csekkem.

Azt hiszed viccelek?

A bejegyzés trackback címe:

https://szemuvegeskisebbseg.blog.hu/api/trackback/id/tr20930438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.02.09. 11:51:38

Hajrá!
Azért elég gyorsan megúsztad

gelsystem 2009.02.09. 11:51:53

talán itt első????
süncsalád felajjjjjjzva, sziámi ikerpárral rektálisan nyitott esernyővel kifele.....ezt mind a bkv-nak

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.02.09. 11:55:40

Ezt pár napja kaptam mélben:
"Ezt az összegzést egy ügyvéd rakta fel a jogiforum.hu-ra. Onnan szedtem le az egyik ezzel kapcsolatos topic-ból:


1.) ELÉVÜLÉS
A 20/1981. (VI. 19.) MT rendelet a közúti személyszállítási szerződésekről 1. § (1) bek. szerint a rendelet hatálya az autóbusszal, trolibusszal, villamossal vgy személygépkocsival díj ellenében végzett személyszállításra, továbbá a járművek bérbeadására terjed ki.

E körben a személyszállítási szerződésekből eredő igények egy év alatt évülnek el.
Az Ombudsman szerint vitatható, hogy ez miért nem terjed ki a HÉV-re, METRO-ra, stb. is, de ez a vélemény nem jogszabály
Ha a követelés keletkezése óta 1 (5) év eltelt,a követelés elévült, ami azt jelenti, hogy bírósági úton nem érvényesíthető. Az elévülést kizárólag olyan felszólítás szakítja meg, amelynek általad történő átvételét bizonyítani tudják (tértivevény, vagy ha visszaírsz, hogy megkaptad).
Így ugyan az ügyvéd felszólítgathat, hogy fizess, de ha nem fizetsz, nem tud mit csinálni. Úgy látom arra játszanak, hogy a laikusok egy ügyvédi felszólításra becsinálnak és fizetnek. Ha elévülésre hivatkozol, az ügyvédnek kell bizonyítania, (általad bizonyítottan átvett okirattal), hogy felszólítottak a tartozás megfizetésére és az elévülés megszakadt.
2.) BIZONYÍTÁS
Erről egy olyan aranyos információ volt a BKV honlapján, ha a BKV követel rajtad valamit, neked kell "tisztázni magad" (azaz bizonyítanod, hogy nem is lógtál). Ez tévedés, a BKV-nak kell bizonyítania, hogy megalapozott a követelése. A bíróság e körben azért minden pimflit nem fogad el, így ha pl. aláíratlan, vagy nem általad aláírt jegyzőkönyvet lobogtatnak, az a bíróság előtt nem bizonyíték.
Ugyancsak abszurdnak tartom, amikor arra biztatnak, hogy ha valaki arra hivatkozik, hogy nem ő írta alá a jegyzőkönyvet, tegyen feljelentést a rendőrségen. Itt a BKV polgári jogi követeléséről van szó és nem büntetőügyről, így a perben a BKV-nak kell bizonyítania, hogy te írtad alá a jegyzőkönyvet, és nem neked, hogy nem. (Több beírás is mutatja, hogy ezt a feljelentgetést többen is jól megszívták.)
3.) AZ ÜGYVÉD ELJÁRÁSI JOGA
A BKV nevében bármely ügyvéd csak meghatalmazással járhat el, így ha az ügyvéd nem csatol megkereséséhez a te tartozásoddal kapcsolatos ügyre vonatkozó (vagy esetleg általános) meghatalmazást, amit a BKV részéről cégszerűen aláírtak (eredetiben), akkor visszakérdezhetsz, hogy az ügyvéd mi alapján írogat neked a BKV nevében. Az, hogy az ügyvéd neve esetleg szerepel a BKV honlapján, nem jelent semmit, ez nem meghatalmazás."

Bit Rot 2009.02.09. 12:01:44

"Most itt ülök, emésztek és várom ügyvédék bocsánatkérő levelét (beígérték), majd ezek után összeszedem minden emlékem, kiszámolom a miattuk felmerült összes költségem, és egy tértivevényes felszólító levélben megküldöm nekik a saját csekkem."

Ez JOGOS!
Hajrá!

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2009.02.09. 12:02:58

@Cigiző:
Épp ezt akartam írni, de megelőztél :)

Doryyka 2009.02.09. 12:31:30

Ez OK, de Te is írod, hogy tértivevény. Tehát, azzal kaptad a levelet? Nem? Akkor nem is kaptál semmit. Levél megy kuka.
Egyébiránt pedig csak így tovább.

Kopi3.14 2009.02.09. 13:00:21

Nepharag mikor sopri mar el a ceget? Valaki az ugyvedi kamaranal igazan bemoszerolhatna mar kedves sebestenyunket. Esetleg alljon mar mindenki a per elebe, modnvan, ok, gyerunk, talallkozunk a birosagon. Ott kapasbol zaklatas, gumikerekes kozlekedes eseten elevules, hamis vad, viszontperles, BKV plusz sebesteny elvtelen tarsakat, darabonkent milla+perkoltseg osszegre. Gyorsan lenne midnenkinek autopja. Sot, bkv-t meg csalassal fel is lehet jelenteni siman. Vagy a sebestenyket is.

Che Pel (törölt) 2009.02.09. 13:24:25

Ez az! Hajrá! Egy nekik! Drukkolok! Köcsög BKV!

MP 2009.02.09. 13:24:36

Az előttem szólók már elmondták! DE! Azzal ellentétben amit az ügyvéd állít nem neked az állítólagos bliccelőnek kell bizonyítani. Az ártatlanság vélelme alapján neki azaz a BKV-nak kell hitelt érdemlően bizonyítani. Érdekes a fent említett ügyvéd magatartása minden ilyen esetben. Nekem is volt vele ügyem s néha az volt az érzésem hogy fenyegetéssel akar pénzt kicsikarni. Érdekes etikai kérdés lenne egyszer egy ilyen általa vitt ügyet megvizsgálni. Gondolok itt például a háromszor kiküldött utolsó felszólításra.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.09. 13:46:58

Grat a stílusért!
Szily kirakta a postot a Homárra!
És a végére egy kötelező: Köcsög BKV!

Secnir 2009.02.09. 13:51:06

@szemtanu:
nem a végére kötelező, hanem az elejére

Borcsika 2009.02.09. 13:53:28

Azt a betyárját! Ezeknek minden a pofájukra fér? Tiszta szerencse, hogy felvettem a férjem nevét, így kicsi az esélyem, hogy ilyesmit kapok, mert ezzel a névvel alig néhányan járkálunk a városban, azoknak az egyik része nyugdíjas (65 felett), másik része kisded, akinek nem kell bérlet. Mi felnőttek pedig, akik ezzel a névvel élünk, vesszük havi 9000-ért rendületlenül.
Magunk között szólva, ennek az ügyvédpacáknak már a neve sem tól bizalomgerjesztő

changebug (törölt) 2009.02.09. 14:02:56

Tapossatok, lincseljetek meg! :)
Én szeretem a BKV-t!
Nem kell miatta fenntartanom egy szar kocsit és naponta x időt nyomorognom, sok idegbeteg autós között - helyette metró. És ha felrobbantjátok akkor nekem is kéne vennem egy szar autót. Nem akarok :(

Enyhítő körülmény: az ügyvédeket nem szeretem.

Amúgy a poszt tetszik.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.02.09. 14:10:13

Nem "hányas". hanyas!

Klasszikust csak pontosan.

Borcsika 2009.02.09. 14:13:51

@changebug: én nekem sincs bajom a bkv-val, ha beszerzek megfelelő mennyiségű fertőtlenítő kendőt, hogy ne kapjak el valami getvát, illetve, ha elegendő mosószert tartok otthon, hogy folyamatosan mossam a ruháimat azok helyett is, akik nem teszik. ennek ellenére vettem egy nem túl szar autót részletre (annyit fizetek rá, mint a férjem, és az én bérletem), de legalább a beteg gyerekemmel nem kell órákig, 2x átszállással eljutnom az orvoshoz, nem mellesleg, a vidéken élő szüleimet 3an fele annyiból meg tudjuk látogatni, mintha tömegközlekednénk, és, ha átmegyünk az anyósomékhoz, akik szintén Pesten laknak, (ill Budán) nem kell 1,5 órát bkv-ni oda, meg ugyanannyit vissza.
de hétköznakp én is élvezem a "gyönyört".

Valami? Amerika? Naná! 2009.02.09. 14:19:29

Én csak azt nem értem (de jó lenne, ha tényleg csak ezt nem érteném), hogy a BKV-s, (de a Centrumos-Intrumos stb) ügyek évek óta így, és még ígyebbül mennek. Azok alapján amiket én olvasok, a követelések legalább fele jogtalan, a másik felének nagy része pedig bár jogos lehetett, de elévült. És senki, de senki nem perelte be ezeket a piszkos, maffiázós tetű cégeket! Vagy ha igen, akkor miért nincs visszhangja? Miért teheti meg a BKV, vagy a képviseletében eljáró ügyvéd, hogy a szabályoknak, törvényeknek fittyet hányva (lásd a 3. komment) folyamatosan vegzálja az embereket?
Tényleg nem értem. Illetve de. Értem. Csak nehezen hiszem el.

dwdHU 2009.02.09. 14:22:29

en is pont karacsony elott kaptam, reagaltam is nekik, h kicsusztak az idobol, de kotik az ebet a karohoz .. majd a biro megmondja mi a franko ..

Pancsera 2009.02.09. 14:25:58

Homárnál is beírtam, ide is: ennyit kell reagálni "perejjébe!", néhány ezer forintért nem fog a BKV izmozni, főleg, hogy rajta a bizonyítási teher. Különösen, amikor nehezen rekonstruálható az eset, írásminta, szemtanúk, stb., stb.

ügyfélszolgálatos 2009.02.09. 14:34:17

Nekem negyed milláról küldött egy csekket (!), hogy mire mikor miért is az nem volt rajta, csak a fenyegetés, hogy 15 napon belül fizessem be mert mehetek a bíróságra. Mivel nem tértis levél, kukáztam és azóta nagy csönd. Ez volt kb 3-4 hónapja. Nem tudom, hogy gondolta, hogy majd egy tök vadidegen embernek feladok a postán (!) negyed milliót csak bemondásra... Pereljen be és bizonyítsa be, hogy valóban blicceltem.

Lajosbácsi 2009.02.09. 14:49:48

ügyfélszolgálat, azt ugye tudod, hogy most már akkor is tértis a levél, ha nem is írtad alá?
azt kell mindig nézni, hogy van-e vonalkódos r betüs valamelyik felső sarokban, mert ha igen, akkor az tértis ám. Úgy bizony, nekem is ügyvéd mondta, akinél ingatlan adásvételit rendeztem és szóba került a parkolási levelem.

elvileg a postásnak meg kéne próbálnia azt hiszem 2x átadni neked a becses személyednek, de elárulom, hogy b&sznak a postások azzal szórakozni, hogy te hajlandó vagy-e átvenni-e vagy nem. Inkább bedobják és azt mondják, hogy ők megpróbálták, csak te nem voltál otthon vagy hiába csengettek vagy mittudom én.

Utána meg bizonyítsd be, hogy hazudik a postás és te otthon voltál. Haha. Sok sikert hozzá.

tygger 2009.02.09. 14:52:08

kűd' ez mindenkinek. ebből él. de a csilivili iroda is mutatja, vannak, akik fizetnek. én bevitettem a levelét az asszonnyal EGY IGAZI ügyvédi irodába, hadd nevessenek.

tygger 2009.02.09. 14:54:32

@Lajosbácsi: már bocs, de lófaszt. ami r betűs, az maximum ajánlott. és igen, adott esetben be lehet dobni zárt ládába. de a tértivevény az tök más, azt alá kell írnod és úgy megy vissza a feladónak. ha nem írod alá, két kísérlet után fennáll a kézbesítési vélelem, ami mellesleg akkora nevetséges faszság, h ketté áll az ember füle. de tértivevényes levelet soha nem lehet csak úgy bedobni.

és úgy mellesleg, a jó sebestyén sima levélpostai küldeményekkel bombáz mindenkit, az olcsóbb.

Borcsika 2009.02.09. 14:55:43

@Lajosbácsi: nekem a személyimet is behajítota az az okostojás, meg a komplett család útlevél készletét is. amikor bementem a postára szólni emiat, aszonták alá van írva. megnéztem, hát egyikünk aláírására sem hasonlított az az irka-firka. Nem veszett el, de ennyi erővel a házunkban hosszabb ideje állomásozó dakota family akér le is nyúlhatta volna.... És akkor nekem ki térít?

Lajosbácsi 2009.02.09. 15:01:13

tygger: egy a lényeg, ha van vonalkód, akkor a küldő kap egy igazolást a postától, hogy te megkaptad a levelet.

Azaz kézbesítettnek számít, megtöri az elévülést meg az egyéb nyalánkságok, mint jogi következmények.

Szóval nem érdemes azzal trükközni, mint régen, hogy nem írom alá, oszt az olyan, mintha meg sem kaptam volna.

Azt lehet csinálni, mint én, hogy a régi címemre jön a levél mert még arra is lusták, hogy lekérdezzék az aktuális állandó lakcímemet, mert az valami 160ft és ez már nem fér bele a pluzs 6000ft-os mindenféle kezelési díkakba, amit rajtam akarnak bevasalni.

Ügyvéd szerint az ilyeneket, amik régi, rossz címre mennek nyugodtan figyelmen kívül lehet hagyni, de ami jó címre ment, azt inkább ne.

ügyfélszolgálatos 2009.02.09. 15:03:12

@Lajosbácsi: Nem az R betű az nem térti. Az csaj az ajánlott. Tértinél ott kell lennie az aláírásnak. Szóval bekaphatja. Láttatlanban akkor sem adok fel neki negyed millát, pláne nem csekken (most komolyan azt gondolta fogom a párnabelsejébe rejtett pízt és a postán beállok a sorba?). Azon nem is görcsölök, hogy a levélben nincs semmi nyoma, hogy nekem miért is kellene.

ügyfélszolgálatos 2009.02.09. 15:04:05

@Lajosbácsi: nem nem... az ajánlott az jogilag nem ugyan az mint a tértivevényes...

Thorwald 2009.02.09. 15:04:52

Mokas volt:) Gz:)

Jah amugy "Hanyas vagy te diszno?" :P
Idezni csak pontosan szepen... :)

szemki 2009.02.09. 15:05:58

@dwdHU: állítólag még nem volt peres ügye az ügyvédnek, én ezt olvastam egy fórumon

sikideg 2009.02.09. 15:07:01

engem is b@szogat fent nevezett élősködő. szabály tértivényes levélben megíran neki ogy nem blicceltem , de ha mégis az állítása szerit 2004 és 2005 ben az már elévült, válasz semmi kb.40 nap után feljelentés első körben nyomozást megtagadták olyan kifogással hogy azthittem agyam eldobom aki azt irta az vagy totál hülye vagy nem smeri a jogszabálykat. ügyhogy fellebezés az ügyészségre addig nem nyugszom amig ezt a szemét élősködőt aki tudván tudja hogy átb@ssza az ebereket el nem itélik és a kamarából ki nem zárják. gyüjtögetem az ismerősök ügyeit is azokal ugyan ez az eljárás felebezés, ha nics válasz feljelntés jólenne hmindni akit jogtalanúl szivat ez az éősködő ugyan ezt tenné.

sikideg 2009.02.09. 15:10:50

az ajánlott levéllel csak max. azt igazoja hogy feladta de hogy átvette bárki is már igazolni nem. tehát az ajánlott levél nem levél rögtön mehet kukába

Lajosbácsi 2009.02.09. 15:13:32

ügyfélszolgálatos, most akkor vagy az ügyvédem volt hülye hozzá vagy nem tudom. Ő azt mondta, hogy azzal ne trükközzek, hogy úgy veszem, mintha meg sem kaptam volna, csak akkor ha rossz címre ment.

De nem a parkolás meg bkv bírságok a szagterülete. Nekem ennyit mondott, hogy bukó az ügy, ha ilyen levelet kaptam, mert jogilag kézbesítettnek számít, ennyi. Nekem szerencsére a régi címemre ment, arra azt mondta, hogy akkor de csak akkor elfelejthetem.

Azt meg hogy a postás nem is próbálkozott, csak bedobta, hogy lehetne bizonyítani?

szemki 2009.02.09. 15:13:54

@thorwald: igazatok van, elnézést!

ügyfélszolgálatos 2009.02.09. 15:20:32

@Lajosbácsi: Arra bazíroz, hogy sehogy. A posta úgy is azt fogja mondani, hogy kézbesítve. De azt akkor is neki kell bizonyítani, hogy tényleg blicceltél.

mnmnbkhj 2009.02.09. 15:34:01

4 év alatt az ilyen úgy emberileg évül el, ha nem is jogszabályilag.

tygger 2009.02.09. 15:53:35

@Lajosbácsi: még egyszer: kézbesítési vélelem csak tértivevényes levél esetén állhat fent. ez egy. kettő: nem küldözget ajánlva a rohadék, m akkor nem tudná bérelni a csilivili irodát. sima vonalkód nélküli borítékokkal szpemmel. nyugodtan kuka.

Nada 2009.02.09. 16:02:44

Arról, hogy mi fontos, és hogy mi NEM fontos. Lelkecskéim. mertmegerdemled.blog.hu/2009/02/09/halalelmeny_20_percben05

dwdHU 2009.02.09. 16:06:53

@szemki: igen, enis olvastam az origos cikket eshat befizetni nemigen fogom mert ugye abban a pillanatban megszalljak az embert ..

gonoszpok · http://gonoszpok.blog.hu 2009.02.09. 19:58:07

Durva. De a legtöbben befizetik. Az a baj. Nem szabad. A jó durva anyjukat. Már az ügyvédeknek. Már nem mindnek, de ezeknek igen. Na mindegy má.

büdzsid 2009.02.09. 21:07:13

tagadd meg apád és dobd el neved és nem kell fizetned Neked!

szemki 2009.02.09. 21:12:06

@büdzsid: orrba verlek, te, te, nagyon TE

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.02.10. 09:03:51

Az nem baj, ha szemüveges vagyok, de nem járok BKV-val? (Vagy -vel? Nincsi itt egy nyelvész? Már úgy értem igazi. Úgy simán én is kurva okos vagyok.)
Amikor utojára békávéztam, még nem voltak szerkuritátésok, mi meg sokan voltunk és csúnyák, úgyhogy előjog volt a jegy nélkül utazás.

u2d! · http://up2date.blog.hu 2009.02.11. 13:27:53

én madár módon elkezdtem fizetgetni, mert ráparáztattak, hogy ha bíroságra megy az ügy, akkor bedől a lakáshitelem. Menet közben neki lehet még állni keménykedni az elévüléssel, vagy ha már elkezdtem, akkor be kell fizetnem a teljes tanulópénzt?
süti beállítások módosítása